Wat willen jullie bij wie voor wanneer met welk resultaat hoe bereiken?
Waar staan jullie nu? Hoe groot is het te overbruggen gat?
Vanuit die stip wordt het terugtelstappenplan voor de campagne gemaakt. En wat het beste is op gebied van:
- Communicatie vooraf, tijdens en na de campagne
- Delen van omzetgegevens, schap metrages,
sociaal-demografische kenmerken - Informeren, begeleiden, selecteren en trainen van de HSS-Salespromotors
- Inzet van de actuele, unieke database van Holland Sales Service
- Inzet van effectieve materialen en promotiemiddelen
- Ontzorgen met de orderafhandeling
- Rapportage over de distributie van de concurrentie
- Rapporteren na de 1e 3 dagen, 3 weken en 3 maanden
- Samenwerken met de voor jullie belangrijke groothandel
- Samenwerking intern en extern (met de klant)
- Selecteren van de juiste distributiekanalen
- Slim, snel & efficiënt scoren met Plan V
- Vooraf verrassend informeren van de doelgroep
- Vieren van successen
Elke week verrast worden met tips om het op het verkooppunt voor de klant (nog) beter te doen.
Dat kan de uitslag van een onderzoek zijn. Of praktische tips om een klant te verrassen. Of een spraakmakende column. Of een poster. Of een spiegelende cartoon.
Deel je e-mailadres en je wordt elke maandag verrast.
Om te beklijven
Dagelijks bereikbaar
Naast de modernste hulpmiddelen als de Holland Sales Service-app voor rapportages en orderafhandeling, de zelf voor alle doelgroepen ontwikkelde database (CRM) en de unieke Archimedes online coaching tijdens de uitrol van jullie campagnes, staat een team van Mensen dagelijks klaar:
All on board please
Het contact met je klanten besteed je niet zo maar uit. Aan de andere kant is het niet slim om een aantal freelancers of uitzendkrachten voor 3 maanden als salespromotor in te huren.
Een derde van de tijd gaat verloren aan de werving, het selecteren en het opleiden. Nog een derde is nodig voor het begeleidend inwerken van de interim sales. De Salespromotors van Holland Sales Service staan binnen een week aan de startlijn om direct klantgerichte en resultaatgerichte prestaties te leveren.
Belangrijk zijn deze 6 stappen in het proces van de on boarding:
Contact
Welkom bij Holland Sales Service!