Wat willen jullie bij wie voor wanneer met welk resultaat hoe bereiken?

Waar staan jullie nu? Hoe groot is het te overbruggen gat?
Vanuit die stip wordt het terugtelstappenplan voor de campagne gemaakt. En wat het beste is op gebied van: 

 

  • Communicatie vooraf, tijdens en na de campagne
  • Delen van omzetgegevens, schap metrages,
    sociaal-demografische kenmerken
  • Informeren, begeleiden, selecteren en trainen van de HSS-Salespromotors
  • Inzet van de actuele, unieke database van Holland Sales Service
  • Inzet van effectieve materialen en promotiemiddelen
  • Ontzorgen met de orderafhandeling
  • Rapportage over de distributie van de concurrentie
  • Rapporteren na de 1e 3 dagen, 3 weken en 3 maanden
  • Samenwerken met de voor jullie belangrijke groothandel
  • Samenwerking intern en extern (met de klant)
  • Selecteren van de juiste distributiekanalen
  • Slim, snel & efficiënt scoren met Plan V
  • Vooraf verrassend informeren van de doelgroep
  • Vieren van successen

Om te beklijven

 

Wekelijkse tips om met het team te bespreken

Elke week verrast worden met tips om het op het verkooppunt voor de klant (nog) beter te doen.

Dat kan de uitslag van een onderzoek zijn. Of praktische tips om een klant te verrassen. Of een spraakmakende column. Of een poster. Of een spiegelende cartoon.

Deel je e-mailadres en je wordt elke maandag verrast.
Om te beklijven

Dagelijks bereikbaar

Naast de modernste hulpmiddelen als de Holland Sales Service-app voor rapportages en orderafhandeling, de zelf voor alle doelgroepen ontwikkelde database (CRM) en de unieke Archimedes online coaching tijdens de uitrol van jullie campagnes, staat een team van Mensen dagelijks klaar:

Fabienne van 't KruijsEigenaar
Klanten helpen. Ik maak er elke dag een sport van. Voorafgaand aan een rondgang bel ik voor de afspraak. Tijdens het bezoek altijd een persoonlijk advies. 3 weken bel ik voor extra hulp. Echt het helpt!
MarianneRayon manager
Met HSS-App is alles sneller. Worden minder fouten gemaakt. Krijgen de klant en ik elke dag rapportage wat goed gaat en wat beter kan. Mijn tips aan de klant komen nu direct door. Wat ’n feest!
AmerinsRayon manager
Op het verkooppunt wordt de voorbeeldvideo ‘Hoe zeg je het tegen een klant?’ met enthousiasme ontvangen. Ik ben al verrassend veel terug gevraagd om de video met de medewerkers te trainen. Top!

All on board please

Het contact met je klanten besteed je niet zo maar uit. Aan de andere kant is het niet slim om een aantal freelancers of uitzendkrachten voor 3 maanden als salespromotor in te huren.

Een derde van de tijd gaat verloren aan de werving, het selecteren en het opleiden. Nog een derde is nodig voor het begeleidend inwerken van de interim sales. De Salespromotors van Holland Sales Service staan binnen een week aan de startlijn om direct klantgerichte en resultaatgerichte prestaties te leveren.

Belangrijk zijn deze 6 stappen in het proces van de on boarding:

  • 1. De te behalen resultaten zijn HARD
  • 2. De over te brengen boodschap staat op video
  • 3. Gewerkt met een actueel bestand met klantgegevens
  • 4. Vooraf maakt de (HSS) Salespromotor zelf de afspraak
  • 5. Op basis van 1x raken worden de gegevens tijdens het gesprek verwerkt
  • 6. Vier na het bezoek belt de (HSS) Salespromotor voor de volgende stap

Contact

Welkom bij Holland Sales Service!